Відкритий онлайн-тренінг "Ефективний менеджер з продажів Інтернет-магазину. Активні продажі в Інтернет-магазині. Формування позитивного іміджу компанії"


ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ завантаження.png

«Ефективний менеджер з продажів Інтернет-магазину"

20-21 листопада, 24-25 грудня 2024 р., 

час навчання 10.00-14.00 (Zoom)

 Вартість –  2950 грн (діють знижки від 2 учасників)



В інтернет-магазині існує два основних показники, які впливають на продажі: кількість відвідувачів сайту та якість спілкування менеджерів з покупцем. У першому випадку вирішальну роль грають реклама та сам сайт (його дизайн, простота та швидкість пошуку потрібного товару та оформлення замовлення). У другому – людський фактор. Іноді навіть "теплий" клієнт, який хотів зробити покупку, не робить її через те, що менеджер недостатньо професійно з ним спілкувався,  не зміг дати необхідну інформацію або надто довго обробляв замовлення.

Ціль навчання:

 - Активізація та зростання продажів за рахунок підвищення якості телефонної взаємодії з клієнтами менеджерів інтернет-магазинів та контакт-центрів. 

- Засвоїти точні практичні кроки визначення зацікавленості клієнта та подальшого продажу.

- Перетворити максимальну кількість вхідних запитів на результативні.

- Ефективно утримувати клієнта, "не відпускаючи" його на "інший сайт".

- Визначати психотип клієнта та бути орієнтованими на клієнта 

- Здійснювати крос-продажі, збільшуючи суму «середнього чеку».

- Вміти продавати те, що є «на складі» (комплектність).

- Застосовувати діловий етикет у письмовій комунікації з клієнтами.

- Керувати розмовою, домагатись найкращого результату для своєї компанії.

- Ефективно працювати у стресі, з проблемними та конфліктними клієнтами 

- Підтримувати високий емоційний тон та працездатність протягом усього робочого дня.

Вдосконалення навичок та відпрацювання мовних кліше проводиться на практичній моделі ефективного ділового спілкування з клієнтом телефоном у відповідності до професійних цілей співробітників.

Навчання проходить у формі: міні-лекцій, мозкових штурмів, тестування, індивідуальних завдань, аудіовправ з наступним аналізом та рекомендаціями тренера, коригування індивідуального стилю. Співвідношення теорії та практики: 25-30% - теорія та 70-75% - практичні завдання.


Програма навчання:

Клієнтоорієнтований підхід у роботі менеджера Інтернет-магазину, його засади та правила, формування позитивного іміджу компанії:

- Роль менеджера у компанії.

- Міра якості обслуговування.

- Три фокуси уваги в спілкуванні.

- Менеджер як «вуха бізнесу».

- Очікування клієнтів. Класифікація очікувань.

- Зовнішнє та внутрішнє обслуговування.

- Представницька роль менеджера, оператора.

- Необхідні знання, вміння, якості.

- Очікування стосовно менеджера Інтернет-магазину, оператора над зовнішніми та внутрішніми  клієнтами.

- Привабливість фірми для клієнта, який скористався для спілкування телефоном.


Підготовка та приймання вхідних дзвінків:

- Організація робочого місця.

- Ваша емоційна налаштованість.

- Ваша професійна компетентність.

- Ваш найкращий голос (тембр, тон, гучність, чіткість, темп мови, інтонації).

- Техніка керування голосом.

- Моменти, за якими запам’ятають дзвінок саме до вас.

- Перші дії під час приймання дзвінка.

- Формули привітань та представлень. Як звертатися до співрозмовника?

- Позитивне «програмування».

- Сканування потенціалу (можливості та обмеження) клієнта. Отримання інформації щодо особи телефонуючого та причини дзвінка, потенційного обсягу та рівня замовлення для наступного прийняття рішення.

- «Заборонені зони» (те, що не варто казати телефоном) та «палички-рятувалочки».

- Альтернативні стандарти ввічливості.


Ефективна телефонна комунікація; встановлення довірчих відносин с клієнтом:

- Суть комунікації.

- Емоційний та раціональний рівні сприйняття інформації.

- Цикл спілкування під час телефонного контакту.

- Співвідношення «слова – інтонація – мова тіла» у телефонній комунікації.

- Можливості та проблеми телефонного спілкування.

- 10 правил телефонного спілкування.

- Психологія спілкування телефоном.

- Техніка активного слухання, "вербальні кивки".

- Ієрархія потреб клієнта.

- "Ми"–культура.

- Раппорт.

- Комфорт сприйняття інформації.

- Типи клієнтів за способом "сприйняття" інформації.

- Секрети першого контакту.


Спільна с клієнтом навігація сайтом: техніки виявлення потреб та потенціалу можливої "угоди"; продаюча презентація продукту або послуги; підведення до прийняття позитивного рішення:

- Мова, яка зрозуміла співрозмовнику (довжина речень; професіоналізми та іноземні запозичення; кліше та шаблони; слова-паразити; просторіччя тощо.)

- Як обрати правильні слова для того, щоб досягти взаєморозуміння та співпраці.

- Вміння слухати.

- Як ставити питання?

- Спільна з клієнтом навігація сайтом з метою допомогти клієнту зробити "найкращий вибір" та максимізувати результат від кожного дзвінка.

- Важелі впливу на прийняття рішення.

- Етапи телефонного продажу. Продажі: кроки прийняття рішення.

- Раціональні та емоційні мотиви у продажу.

- Первинна та вторинна мети телефонного контакту.

- Виявлення/актуалізація потреб.

- Техніки виявлення потреб.  Техніка опитування.

- Ведення діалогу з клієнтом як інструмент продажу. Управління розмовою.

- Техніки презентації продукту. «Факт – вигода»: чому та як це працює?

- Презентація продукту/послуги.

- Формування ключової фрази. Формування вигідної для клієнта пропозиції.

- Уявні та реальні заперечення. Заохочення заперечень. Техніка умовної згоди.

- Відпрацювання реагування на типові заперечення.

- Техніки компенсації, перетворення на питання та прикладу третьої сторони.

- Техніка повідомлення про ціну.

- Укладання угоди / досягнення домовленості.

- Сигнали готовності до придбання.

- Найбільш небезпечні помилки під час укладання угоди.

- Як допомогти клієнту прийняти остаточне рішення щодо придбання?

- Зміцнення впевненості клієнта у правильності вибору.

- Правила роботи з клієнтом на заключній стадії придбання.

- Як вивести клієнта з «маятнику «так-ні»»?

- Що роботи якщо рішення ще не прийняте?

- Домовленості щодо наступного кроку.

- Завершення дзвінка. Створення приємного враження.

- Експрес-аналіз телефонної розмови.


Засади телефонного обслуговування клієнтів:

- Контроль часу/ініціативи під час телефонного спілкування.

- Техніка запропонування дзвінка у відповідь.

- Техніка коректної відмови. Як треба повідомляти неприємні новини клієнту?

- Як завершити "нескінченну" розмову?

- Техніка сприйняття вдячності.

- Як реагувати на некоректну поведінку?

- Як та коли вибачатися?

- Телефонний етикет та правила письмової комунікації.

- Принцип «відкритих дверей»


Робота з роздратованими клієнтами; робота всередині конфлікту:

- Як реагувати на незадоволеність?

- Тактика спілкування з агресивними клієнтами.

- Чому клієнт роздратовується?

- Засади спілкування з роздратованими клієнтами. Типи роздратованих клієнтів.

- Можливі причини конфліктів.

- Очікування роздратованого клієнта.

- Що робити якщо клієнт "нападає" саме на вас?

- Робота з конфліктними клієнтами.

- Алгоритм роботи зі скаргами та конфліктами.


Керування емоційним станом; стресостійкість:

- Визначення стресу.

- Абетка та засоби боротьби зі стресом. Чим зумовлений стрес?

- Відношення до ситуації.

- Програма керування стресом та техніки розслаблення.

 

Бізнес-тренер:  

Дегтярьова Наталія - Бізнес-тренер з 20-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 15000 осіб. Успішно реалізовано понад 1000 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.


Вартість участі:

2950.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером. 


Контакти для замовлення участі в тренінгу:

 

Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"

Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)

E-mail:info@rost.biz.ua

www.rost.biz.ua

Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля