Онлайн-тренінг "Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторних продажів"
ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ
«Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторних продажів»
4-5 листопада, 18-19 грудня 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)
В рамках курсу навчання ми розглянемо, як сьогодні змінюється технологія роботи з В2В клієнтами і що потрібно робити керівникам у продажах, щоб розробити та впровадити більш сучасні та ефективні засади організації активних продажів.
В результаті тренінгу учасники оволодіють методиками та техніками, використання яких дозволить:
- вибудувати адаптовану під специфіку бізнесу стратегію залучення та супроводу клієнтів
- зрозуміти концепцію «воронки продажів», навчитися системно визначати потенціал клієнта, бачити та розробляти можливості для угоди, орієнтуватися на опрацювання всієї клієнтської бази, а не лише «легких» клієнтів, планувати довгострокові цілі роботи з клієнтами
- впровадити практику постійного комплексного контакту з клієнтом, що дозволяє реалізовувати потенціал, можливості для угоди та будувати довгострокові відносини з клієнтом
- ефективно збирати інформацію та встановлювати контакт із потенційними клієнтами
- точно виявляти інтереси, потреби та вигоди різних "агентів впливу" в Компанії-Замовнику
- Формувати персоналізовані комерційні пропозиції
- успішно вести переговори по телефону та при зустрічі
- використовувати заперечення та сумніви клієнта як можливість для продажу
- проводити ефективні презентації продукту/послуги залежно від характеристик товару та психологічного типу клієнта
- спонукати клієнта до здійснення покупки та доводити клієнта до завершення продажу/укладання угоди
- розуміти важливість післяпродажного сервісу та повторного продажу
Акценти у процесі навчання:
- Тренування необхідних навичок
- Психологічні акценти на різних етапах взаємодії з клієнтом у процесі продажу В2В
- Незамінні комунікативні навички у продажах
- Співвідношення теорії та практики: 30% теорія – 70% практика
Методологія:
- міні-лекції,
- індивідуальні вправи;
- тестування,
- мозковий штурм;
- робота в парах,
- рольові ігри.
Програма тренінгу:
1. ВВЕДЕННЯ В ПРОДАЖІ В2В
Тактика та стратегія продажів В2В. Причини втрати та фактори утримання клієнтів.
Критерії та підходи до сегментування клієнтської бази
Концепція "воронки продажів". Комплексний контакт із клієнтом:
- Зони входу та агенти впливу.
- Принципи визначення та особливості роботи з кожним агентом впливу.
- Визначення потенціалу.
- Постановка довгострокових цілей роботи з клієнтами з урахуванням сегмента, потенціалу та факторів зовнішнього середовища
- Види, типи та частота контактів
- Інформаційний привід для контакту
Практична частина:
- Вправа "Аналіз складних клієнтів з клієнтської бази менеджера та формування стратегії просування"
2. Як привернути увагу та утримати контакт із клієнтом по телефону:
Десять телефонних "огріхів" під час спілкування по телефону
Психологічні аспекти успішного встановлення контакту з клієнтом
Як вести "керований діалог" клієнтом: покроковий алгоритм
Комунікативні пастки у спілкуванні за телефоном та технікою їх нівелювання
Набір технік спрямованих на формування інтересу клієнта
Призначення зустрічі телефоном
Практична частина:
- Вправа "Керований діалог"
3. Встановлення контакту з клієнтом під час продажу "ОБЛИЧЧЯМ ДО ОБЛИЧЧЯ", виявлення потреб і вихід на презентацію:
Рапорт та техніки підстроювання;
Психологічні типи клієнтів, універсальні техніки виявлення їх потреб (застосовні як із спілкуванні телефоном і під час зустрічі) та особливості взаємодії з кожним із психотипів клієнтів;
Позитивна та негативна мотивація. Вплив на клієнта у процесі контакту;
Кроки та "рамка" переговорів. Формули презентації. Як подавати рішення клієнту. Алгоритм ХПВ;
Особливості ментальних комунікативних стратегій клієнтів;
Як спонукати інтерес співрозмовника.
Практична частина:
- вправа "СПІН"
- вправа "Вигоди"
4. Робота з запереченнями та сумнівами клієнта:
Причини та типи заперечень. Виявлення прихованих заперечень та прихованих програм
А якщо клієнт каже "ні";
Правила та прийоми роботи з типовими запереченнями менеджера з продажу компанії;
Як протистояти хитрощам і прихованим цілям співрозмовника;
Техніки передбачання та зняття типових заперечень;
Як відповідати на каверзні питання, працювати з «нерозумінням» клієнта;
Методика роботи з конфліктним клієнтом. Типові види конфліктів.
Практична частина:
- Вправа "Нівелювання типових заперечень"
- Вправа "Уникнення зайвої напруженості"
5. Техніки завершення угоди:
Як полегшити клієнту процес прийняття рішення
Як поводитися, якщо сьогодні рішення ще не прийняте.
Прийоми "дожимання" клієнта:
- Прийом «Завершення на основі альтернатив»
- Прийом «Завершення зі поступками»
- Прийом «Суммуюче заперечення»
- Прийом «Завершення з ризиком»
- Прийом «Посилання на ексклюзив»
- Прийом «Посилання на кампанію з просування збуту»
Методи формування перспективи
Що робити після того, як рішення ухвалено
Як вчинити у стані невизначеності
Що робити з клієнтом, який не купив одразу
Практична частина:
- Вправа "Пробне завершення"
- Командна вправа "Завислий клієнт"
Післяпродажний сервіс та ідеологія супроводу:
Підстроювання до майбутнього. Супровід угоди.
Робота із постійними клієнтами. Методи утримання.
VIP-супровід.
6. Індивідуальний "План розвитку"
Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Вартість участі:
2950.00 грн за одного учасника.
Знижки: другий учасник - знижки 5%, третій - 7% , четвертий та наступні - 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
Контакти для замовлення участі в тренінгу:
Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"
Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)
E-mail:info@rost.biz.ua
www.rost.biz.ua