Відкритий онлайн-тренінг "Активні продажі"
ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ
«Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів»
22-23 жовтня, 21-22 листопада 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)
АНА БОЙК
Тренінг призначений для менеджерів з продажу, торгових представників, продавців, консультантів, супервайзерів, керівників відділів продажів та інших співробітників вашої компанії, які професійно займаються пошуком та залученням клієнтів. Тренінг також може бути використаний для початкової професійної підготовки співробітників відділу продажів, визначення сильних сторін співробітників та оптимальних напрямів підвищення їхньої кваліфікації.
Цілі, яких ви досягнете в результаті участі у тренінгу:
• Збільшення обсягу продажу вашої компанії;
• Зміна ставлення співробітників вашої компанії до процесу продажу та підвищення їх професіоналізму;
• Аналіз існуючої в компанії системи продажів, визначення слабких місць та незадіяних резервів;
• Удосконалення системи пошуку та розвитку клієнтів;
• Поліпшення розуміння потреб ваших клієнтів.
Найважливішою складовою тренінгу буде практичне відпрацювання дій та поведінкових моделей менеджерів з продажу у типових ситуаціях, що виникають у комерційній роботі:
• Тренінги на запитання;
• Тренінг реальної ситуації: дзвінок до Клієнта;
• Тренінг реальної ситуації: "зняття" заперечень та сумнівів Клієнтів.
ОСНОВНІ ТЕМАТИЧНІ БЛОКИ:
1. КОРПОРАТИВНІ СТАНДАРТИ ПРОДАЖУ. ЕФЕКТИВНА РОБОТА З НАПОВНЕННЯ І ПРОПРАЦЮВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ.
- Аналіз процесу спілкування з клієнтами
- Управління циклом продажів
- Корпоративний стандарт процесу продажу
- Етапи та кроки активних продажів
- Сегментація клієнтів
- Забезпечення обсягів продажу
- Воронка продажів
- Принцип "червоних мундирів"
- структура комерційної пропозиції, що продає
- Стратегії утримання клієнтів та підвищення їх цінності для компанії
2. ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ – ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТУ, ЗАЛУЧЕННЯ І УТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ.
- правила ефективної взаємодії з клієнтами
- типологія психологічних типів клієнтів та принципи роботи з кожним з них
- спонукальні мотиви та робота з клієнтом залежно від його спонукальних мотивів
- Вправа "Спонукальні мотиви"
- асертивні комунікації
- Види впливу у комунікаціях:
• факти та спотворення
• способи маніпуляції у переговорах та спілкуванні з клієнтами
• 16 законів переконання
• трикутник АРО - залучення до продажу
- Шкала емоцій
- Визначення емоційного тону
- Техніки підстроювання
- "Управляючі програми людини та класифікація ключових звичок мислення"
3. КОНТАКТ ЗА ТЕЛЕФОНОМ - ПЕРШИЙ КРОК ДО ОТРИМАННЯ КОНТРАКТУ.
- Відмінності телефонної розмови від особистої розмови, переваги та недоліки спілкування телефоном
- Як зацікавити клієнта по телефону та призначити зустріч
- Фактори, що підвищують напругу у розмові
- способи залучити клієнта до розмови та призначити зустріч
- Технологія проходу через секретаря та "факс нагору"
- Робота із запереченнями по телефону.
- Принцип "відчинених дверей"
- Інформаційні приводи для дзвінка клієнту з метою нагадати про себе та свою компанію
4. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ - КЛЮЧ ДО УСПІШНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ.
- класифікація потреб
- 16 основних потреб, які керують людьми
- Потреби - цінності - критерії
- техніки визначення потреб
- Альтернативне просування
- "Воронки" питань
- Чарівні питання
- Техніка виявлення проблеми
- Техніка "СПІН"
- Правила опитування та фільтри сприйняття.
- Факти та інтерпретації
- Презентація та переговори щодо рішення
– Що купує клієнт. Формула товару
- Етапи побудови ефективної презентації
- Відпрацювання методики презентації вигод товару/співпраці
5. РОБОТА З ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ І ВИХІД З "ГЛУХОГО КУТА" У ПЕРЕГОВОРАХ.
- Раціональні та емоційні заперечення та принципи роботи з ними
- Виявлення прихованих заперечень
- Перехоплення ініціативи у переговорах
- правила та прийоми роботи із запереченнями. Питання для виловлювання заперечень
- Як протистояти хитрощам і прихованим цілям співрозмовника
- причини запиту знижки.
- Набір технік по роботі зі знижкою
- Як виходити з глухого кута в переговорах
- Набір технік завершення угоди.
- Коли укладати угоду, невербальні сигнали готовності до покупки
- Найбільш небезпечні помилки під час укладання угоди
- Як вивести клієнта з маятника "так-ні" і ухвалити остаточне рішення про покупку
- робота з відмовами.
6. ПІСЛЯПРОДАЖНИЙ СЕРВІС ТА СУПРОВІД.
- Чому компанії втрачають клієнтів, фактори утримання клієнтів
- Підстроювання до майбутнього. Супровід угоди. VIP-супровід
- Післяпродажний сервіс та ідеологія супроводу. Робота з постійними клієнтами.
- методи утримання.
Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Вартість участі:
2950.00 грн за одного учасника.
Знижки: другий учасник - знижки 5%, третій - 7% , четвертий та наступні - 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
Контакти для замовлення участі в тренінгу:
Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"
Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)
E-mail:info@rost.biz.ua
www.rost.biz.ua