Віддалений контроль та розвиток відділу продажів


ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ  images.png

«Віддалений контроль та розвиток відділу продажів. Організація та управління віддаленим відділом продажів»

6-7 листопада 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)

 Вартість –  2950 грн (діють знижки від 2 учасників)


Організація процесу віддалених продажів  - це успішна стратегія розвитку підприємства в сучасних умовах! Віддалений відділ продажів – оптимальний спосіб збільшити продажі з мінімальними витратами, коли навіть «невелика» торгова фірма має реальну можливість збільшити свої продажі та з мінімальними капіталовкладеннями в організацію робочого місця менеджерів з продажу.


Питання, які вирішує курс навчання:

- Ви переводите працівників на віддалений режим роботи або наймаєте віддалених співробітників у відділ продажу, але не знаєте з чого почати та як діяти;

- Налагоджена роками система роботи перестала працювати на "віддаленні";

- Відсутня "прозорість" роботи, проблеми виявляються надто пізно;

- Ключові співробітники йдуть або демотивовані через зміну режиму роботи;

- Весь робочий день як керівника, так і співробітників перетворюється на нескінченний звіт;

- Виникають форс-мажорні ситуації, на вирішення яких віддалено, недостатньо досвіду;

- Як контролювати якість роботи менеджерів?

- Як їх навчати?

- Як визначати, що менеджер робить правильно, а що ні?

- Як зрозуміти, що менеджер взагалі щось робить?

- Як зрозуміти, чому у нього складнощі із продажами?

- Як забезпечити взаємодію менеджера з іншими підрозділами?


Керівник відділу продажів — це "грошовий мішок" підприємства. Від нього безпосередньо залежить прибуток, оскільки він займається організацією збуту товарів та продажем послуг. Керівник відділу продажів має безліч обов'язків, хороший заробіток, але при цьому і велику відповідальність перед компанією в цілому. Наша компанія пропонує для Вас тренінг-практикум "Організація та управління віддаленим відділом продажів".


Створіть сильний відділ продажів для свого бізнесу та компанії, який забезпечить:

- регулярне виконання планових показників;

- прогнозоване зростання оборотів та прибутку;

- Масштабований бізнес…


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:


Як вибудувати бізнес-процеси у віддаленому та змішаному відділі продажів:

- структура відділу продажів та стандарти роботи Керівника відділу продажів;

- стратегії організації роботи відділу продажів;

- формування працюючої осі: стратегія компанії – структура відділу продажів – посадові інструкції;

- формування оптимальної оргструктури на базі організаційно-функціональної матриці;

- Які особливості продукту, ринку та процесу продажів необхідно враховувати при формуванні віддаленого відділу продажів;

- форми організації віддалених відділів продажів;

- які функції продажів необхідно віддати у віддалений відділ, а які в жодному разі не можна;

- З чого розпочати організацію віддаленого відділу продажів.


Як залучити найкращих кандидатів у віддалений відділ продажу:

- які співробітники Вам потрібні: портрет віддаленого менеджера з продажу;

- на яких майданчиках розміщувати оголошення про найм віддалених менеджерів;

- що необхідно обов'язково вказати в оголошенні, щоб збільшити кількість звернень;

- як обробляти вхідні звернення від кандидатів;


Як провести співбесіди та відібрати менеджерів у віддалений відділ продажу:

- технологія дистанційного відбору: як найняти продавців на відстані;

- які способи оцінки використовувати під час дистанційної співбесіди; кандидатів;

- на що звертати увагу насамперед;

- оптимальний набір методик оцінки кандидатів, що дозволяє без; професійного менеджера з персоналу відсівати непрохідних кандидатів.


Показники ефективності та система оплати праці віддалених працівників:

- контроль за якістю роботи з клієнтами;

- Що ми маємо на увазі під якістю та ефективністю роботи з клієнтами; Цільове завантаження менеджерів: цілі та інструментарії;

- система звітів у відділі продажів. Що контролювати?

- які показники активності та результативності використовувати для оцінки віддалених менеджерів з продажу;

- як визначити неефективних менеджерів з продажу протягом 1-2 тижнів, а не 3-х місяців;

- Система оплати праці віддалених менеджерів із продажу, які схеми оплати праці можна використовувати.


Мотивація персоналу:

- структура та види мотивації;

- як ув'язати результати роботи з винагородою персоналу;

- типологія співробітників у контексті їх мотивації;

- методологія проведення розвиваючих діалогів;

- Організація процесу самонавчання та передачі кращого досвіду всередині відділу продажів.


Робота з VIP-клієнтами:

- техніка налагодження стратегічних відносин. правила післяпродажного спілкування з клієнтом;

- класифікація клієнтів;

- як забезпечувати повторні продажі та піодавати додаткові послуги; Використання старих клієнтів для залучення нових, отримання рекомендацій.


Як розробити сценарії (скрипти) дзвінків:

- які особливості процесу продажів необхідно враховувати при створенні сценаріїв (скриптів) дзвінків;

- Які зміни необхідно внести до шаблонів сценаріїв дзвінків, щоб вони почали давати результат?


Як навчати та контролювати віддалених менеджерів:

- як «ввести в роботу» віддалених менеджерів за 3 дні;

- яким чином навчити менеджерів продукту та техніки продажу;

- план розподілу часу. Як змусити працювати посадову інструкцію;

- підходи до формування плану розподілу часу;

- відображення цілей посади у плані на тиждень;

- ключові області співробітника та зони відповідальності;

- як контролювати дисципліну у віддаленому відділі продажів;

- як проводити збори з віддаленими співробітниками;

- особливості планування та контролю роботи віддалених менеджерів з продажу;

- Яка звітність потрібна для контролю за віддаленими менеджерами з продажу.


Підвищення ефективності роботи з CRM-системою:

- яка інформація про клієнта необхідна для продажу;

- складання бази даних проспектів та робота з базою даних постійних клієнтів;

- як підвищити ефективність роботи відділу продажів;

- Шляхи підвищення якості та ефективності роботи менеджера з продажу.


Впровадження віддалених менеджерів у існуючий відділ продажу:

- як синхронізувати роботу віддалених менеджерів з центральним офісом;

- Як створити з віддалених менеджерів та менеджерів в офісі команду, орієнтовану на збільшення продажів.


Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.


Вартість участі:

2950.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

 


Контакти для замовлення участі в тренінгу:

 

Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"

Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)

E-mail:info@rost.biz.ua

www.rost.biz.ua

Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля