Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи


ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ  завантаження.jpg

«Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи»

 12-13 листопада, 25-26 грудня 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)

 Вартість –  3200 грн (діють знижки від 2 учасників)

Дата може бути під замовлення, якщо 3 особи і більше від однієї компанії

Проблеми, з якими реально стикаються лідери команд, керівники різних рівнів і різних бізнесів:

- потрібно "давати результат", але середовище і умови роботи змінились, іноді радикально;

- розділеність команд і складність у підтримці "залученості", що призводить до формування окремої реальності;

- спостерігається виснаженість та втрата базових сенсів у співробітників;

- виникають складнощі у вироблені підходів до працівників з психосоматичними проявами;

- необхідно мати "швидкі інструменти"  самодопомоги та коучингу для  підлеглих на рівні "бери і роби"...


Цілі тренінгу-практикуму:

- сформувати розуміння ролі керівника та еталонності його поведінки для підлеглих та колег, а також аналіз можливих наслідків його дій;

- навчитися ефективно доносити свої ідеї до підлеглих та давати зворотний зв'язок;

- сформувати оптимальний розподіл функцій на основі організаційно-функціональної матриці;

- перевести посадову інструкцію в повсякденні дії співробітників;

- сформувати чітке уявлення про способи впливу на мотивацію персоналу в залежності від рівня зрілості працівника;

- оволодіти методикою проведення співбесід з метою відбору дійсно продуктивних кандидатів;

- закласти основи ефективного та безконфліктного спілкування в колективі;

- оволодіти прийомами ефективної роботи, як індивідуально, так і з колективом в цілому.

- навчитися ефективно планувати та проводити зустрічі і наради;

- навчитися проводити чітку межу між діловими питаннями та особистими симпатіями і антипатіями;

- сформувати у співробітників усвідомлення того, що, коли та в які терміни потрібно зробити, та мотивувати їх на отримання результату;

- вміти підтримувати командний дух;

- нарощувати свої здібності та формувати план розвитку особистих навичок.


Методи роботи:

- Тренінг проходить в інтерактивній формі, розгляд теоретичних принципів поєднується з демонстраціями, вправами та практичними завданнями.

- Багато принципів, особливо навички управління, спілкування та мотивації, освоюються за допомогою ситуаційних вправ, що допомагає забезпечити більш глибоке розуміння та використання нових знань на практиці.

- Під час тренінгу проводиться тестування з подальшим аналізом.


Програма тренінгу-практикуму:

1. Модель ефективного керівництва:

- Основні принципи ефективного керівництва.

- Досвід та переконання ефективних керівників.

- Аналіз прийомів, які використовують успішні керівники.

- Аналіз поточної ситуації у учасників семінару.


2. Менеджмент та лідерство:

- Різниця між лідерством та менеджментом. Яким повинен бути ефективний керівник?

- Роль лідера в розвитку підприємства.

- Позитивне мислення та позитивний внутрішній діалог.

- Наскільки великі ваші здібності надихати та переконувати, мотивувати та впливати?

- Як лідери привносять великі зміни?

- Аналіз власних лідерських здібностей.


3. Головні функції ефективного керівника:

- Визначення цілей. Основи визначення ефективних цілей.

- Цілі  для себе та цілі для підлеглих. Як домогтися того, щоб підлеглі розуміли цілі підприємства?

- Ефективне планування досягнення цілей. Успішне планування роботи.

- Делегування. Що можна втратити, якщо не делегувати? Як ефективно делегувати?

- Правила вправного делегування. Вибір правильної людини для делегування. Завдання, які мають бути делеговані, та завдання, які не повинні бути делеговані.

- Таблиця аналізу своїх обов'язків.

- Матриця делегування.

- Контроль. Найсуттєвіші принципи контролю. Що може статися, якщо контроль виконується неправильно? Методи ефективного контролю підлеглих.


4. Мотивація співробітників, орієнтована на досягнення результату:

- Відмінності між мотивацією та мотивуваннями.

- Як домогтися того, щоб підлеглі пишалися своєю компанією? Мотивація співробітників як наріжний камінь успішного розвитку підприємства.

- Застосування правильних методів мотивування.

- Нематеріальне мотивування співробітників.

- Визначення цінностей та індивідуальних мотивуючих критеріїв працівника та використання їх для мотивування.

- Робота над виявленням критеріїв та глибоких мотиваційних цінностей.

- Психологічні типи людей.

- Компоненти, які створюють різні типи людей - метапрограми мотивацій людей. Визначення цих типів та використання їх для мотивування.

- Мета-програми: проактивний – рефлексивний, внутрішня – зовнішня референція, можливості – процес, глобальний – специфічний, рух від – рух до.

- Мотивування з використанням місії, довгострокових та короткострокових цілей підприємства.

- Розвиток впевненості та підтримка ентузіазму у співробітників.

- Орієнтовані на результат системи матеріальної мотивації.

- Додаткові бонуси.

- Модель ситуативного керівництва.


5. Техніки ефективної комунікації та переконання:

- Формування відносин з підлеглими. Методи формування добрих відносин (раппорту).

- Як здобути повагу з боку підлеглих?

- Критика та похвала. Найпоширеніші помилки в критиці підлеглих.

- Правильна критика та похвала підлеглих.


6. Корпоративний університет та керівництво в стилі "коучинг":

- Методи вдосконалення індивідуальних навичок.

- Навчання за повною моделлю коучингу.

- Система збору та обміну успішним досвідом.

- Розвиток самоорганізованих, відповідальних та сумлінних співробітників.

- Створення ефективних інструментів для навчання нових співробітників.

- Супервайзинг.



Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.


Вартість участі:

3200.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

 


Контакти для замовлення участі в тренінгу:

 

Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"

Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)

E-mail:info@rost.biz.ua

www.rost.biz.ua

Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля