Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи
ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ
«Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи»
12-13 листопада, 25-26 грудня 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)
Дата може бути під замовлення, якщо 3 особи і більше від однієї компанії
Проблеми, з якими реально стикаються лідери команд, керівники різних рівнів і різних бізнесів:
- потрібно "давати результат", але середовище і умови роботи змінились, іноді радикально;
- розділеність команд і складність у підтримці "залученості", що призводить до формування окремої реальності;
- спостерігається виснаженість та втрата базових сенсів у співробітників;
- виникають складнощі у вироблені підходів до працівників з психосоматичними проявами;
- необхідно мати "швидкі інструменти" самодопомоги та коучингу для підлеглих на рівні "бери і роби"...
Цілі тренінгу-практикуму:
- сформувати розуміння ролі керівника та еталонності його поведінки для підлеглих та колег, а також аналіз можливих наслідків його дій;
- навчитися ефективно доносити свої ідеї до підлеглих та давати зворотний зв'язок;
- сформувати оптимальний розподіл функцій на основі організаційно-функціональної матриці;
- перевести посадову інструкцію в повсякденні дії співробітників;
- сформувати чітке уявлення про способи впливу на мотивацію персоналу в залежності від рівня зрілості працівника;
- оволодіти методикою проведення співбесід з метою відбору дійсно продуктивних кандидатів;
- закласти основи ефективного та безконфліктного спілкування в колективі;
- оволодіти прийомами ефективної роботи, як індивідуально, так і з колективом в цілому.
- навчитися ефективно планувати та проводити зустрічі і наради;
- навчитися проводити чітку межу між діловими питаннями та особистими симпатіями і антипатіями;
- сформувати у співробітників усвідомлення того, що, коли та в які терміни потрібно зробити, та мотивувати їх на отримання результату;
- вміти підтримувати командний дух;
- нарощувати свої здібності та формувати план розвитку особистих навичок.
Методи роботи:
- Тренінг проходить в інтерактивній формі, розгляд теоретичних принципів поєднується з демонстраціями, вправами та практичними завданнями.
- Багато принципів, особливо навички управління, спілкування та мотивації, освоюються за допомогою ситуаційних вправ, що допомагає забезпечити більш глибоке розуміння та використання нових знань на практиці.
- Під час тренінгу проводиться тестування з подальшим аналізом.
Програма тренінгу-практикуму:
1. Модель ефективного керівництва:
- Основні принципи ефективного керівництва.
- Досвід та переконання ефективних керівників.
- Аналіз прийомів, які використовують успішні керівники.
- Аналіз поточної ситуації у учасників семінару.
2. Менеджмент та лідерство:
- Різниця між лідерством та менеджментом. Яким повинен бути ефективний керівник?
- Роль лідера в розвитку підприємства.
- Позитивне мислення та позитивний внутрішній діалог.
- Наскільки великі ваші здібності надихати та переконувати, мотивувати та впливати?
- Як лідери привносять великі зміни?
- Аналіз власних лідерських здібностей.
3. Головні функції ефективного керівника:
- Визначення цілей. Основи визначення ефективних цілей.
- Цілі для себе та цілі для підлеглих. Як домогтися того, щоб підлеглі розуміли цілі підприємства?
- Ефективне планування досягнення цілей. Успішне планування роботи.
- Делегування. Що можна втратити, якщо не делегувати? Як ефективно делегувати?
- Правила вправного делегування. Вибір правильної людини для делегування. Завдання, які мають бути делеговані, та завдання, які не повинні бути делеговані.
- Таблиця аналізу своїх обов'язків.
- Матриця делегування.
- Контроль. Найсуттєвіші принципи контролю. Що може статися, якщо контроль виконується неправильно? Методи ефективного контролю підлеглих.
4. Мотивація співробітників, орієнтована на досягнення результату:
- Відмінності між мотивацією та мотивуваннями.
- Як домогтися того, щоб підлеглі пишалися своєю компанією? Мотивація співробітників як наріжний камінь успішного розвитку підприємства.
- Застосування правильних методів мотивування.
- Нематеріальне мотивування співробітників.
- Визначення цінностей та індивідуальних мотивуючих критеріїв працівника та використання їх для мотивування.
- Робота над виявленням критеріїв та глибоких мотиваційних цінностей.
- Психологічні типи людей.
- Компоненти, які створюють різні типи людей - метапрограми мотивацій людей. Визначення цих типів та використання їх для мотивування.
- Мета-програми: проактивний – рефлексивний, внутрішня – зовнішня референція, можливості – процес, глобальний – специфічний, рух від – рух до.
- Мотивування з використанням місії, довгострокових та короткострокових цілей підприємства.
- Розвиток впевненості та підтримка ентузіазму у співробітників.
- Орієнтовані на результат системи матеріальної мотивації.
- Додаткові бонуси.
- Модель ситуативного керівництва.
5. Техніки ефективної комунікації та переконання:
- Формування відносин з підлеглими. Методи формування добрих відносин (раппорту).
- Як здобути повагу з боку підлеглих?
- Критика та похвала. Найпоширеніші помилки в критиці підлеглих.
- Правильна критика та похвала підлеглих.
6. Корпоративний університет та керівництво в стилі "коучинг":
- Методи вдосконалення індивідуальних навичок.
- Навчання за повною моделлю коучингу.
- Система збору та обміну успішним досвідом.
- Розвиток самоорганізованих, відповідальних та сумлінних співробітників.
- Створення ефективних інструментів для навчання нових співробітників.
- Супервайзинг.
Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Вартість участі:
3200.00 грн за одного учасника.
Знижки: другий учасник - знижки 5%, третій - 7% , четвертий та наступні - 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
Контакти для замовлення участі в тренінгу:
Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"
Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)
E-mail:info@rost.biz.ua
www.rost.biz.ua