Практика роботи із запереченнями


ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ  завантаження (5).jpg

«Практика роботи із запереченнями»

 24-25 жовтня, 19-20 листопада 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)

 Вартість –  2950 грн (діють знижки від 2 учасників)


Найчастіше потенційні клієнти не збираються "здаватися без бою". Вони можуть заперечувати явно, заперечувати приховано і взагалі уникати відповіді. Цей етап продажу називається у продавців - "робота із запереченнями". На цьому тренінгу Ви дізнаєтеся, які техніки та алгоритми застосовувати, щоб переконати незговірливого покупця.


Мета тренінгу:

Відпрацювати техніки та мовні шаблони необхідні при роботі з типовими запереченнями та сумнівами клієнта, які дозволять:

- сприймати заперечення клієнтів конструктивно;

- ефективно працювати з ціною "мінімізуючи" знижки;

- працювати "на випередження" передбачаючи можливі заперечення клієнтів та відповідати на них "просуваючись з продажу";

- навчитися нівелювати скептицизм клієнтів та "знімати" сумніви клієнтів;

- виводити клієнтів з маятника "так-ні" підводячи клієнта до прийняття оптимального рішення.

- Створити скрипти та мовні шаблони для роботи з типовими запереченнями клієнтів з урахуванням специфіки Вашого бізнесу.


Завдання тренінгу:

- Навчитися ідентифікувати причини виникнення заперечень у конкретного клієнта;

- знати свої психологічні особливості поведінки у процесі роботи з запереченнями та правильно вибудовувати комунікативну стратегію;

- швидко розпізнавати психотипи Клієнтів і вибудовувати правильну стратегію взаємодії;

- вміти передбачати та прогнозувати маніпулятивний тиск Клієнтів та вміти йому протистояти;

- оволодіти техніками та прийомами роботи з типовими запереченнями Клієнтів та розробити для них готові мовні шаблони;

- Виробити навички безконфліктного спілкування з Клієнтом;

- вміти швидко та екологічно виходити із стресової ситуації.


Результат: Прописані скрипти та мовні шаблони для роботи з типовими запереченнями клієнтів.


Форми та методи роботи:

Міні-лекції та вироблення практичних навичок, рольові та ділові ігри (в т.ч. відео- та аудіо-вправи), моделювання професійних ситуацій та відпрацювання сценаріїв нівелювання конкретних заперечень, вправи в парах, запис на відеокамеру з подальшим аналізом тренера, мозковий штурм.

Головна особливість даного тренінгу -  всі технології та прийоми відпрацьовуються з подальшим аналізом та практичними рекомендаціями.

Співвідношення теорії та практики: 30%-70%.


Програма тренінгу:

1. Чому клієнти заперечують: формує правильне ставлення до заперечень клієнтів:

Чим відрізняються заперечення на різних етапах продажу;

Основні причини заперечень;

Правила роботи із запереченнями Клієнтів;

Справжні та хибні заперечення;

Заперечення та відмовки;

Карти реальності клієнта;

Аналіз індивідуального стилю роботи із запереченнями: виявлення сильних слабких сторін Кейсовий тест "Індивідуальний стиль роботи із запереченнями…". Аналіз та рекомендації тренера.

 

2. Набір психологічної техніки для роботи з запереченнями та збереження позитивної комунікації:

Толерантність у роботі з запереченнями;

"Емоційна шкала" у роботі із запереченнями;

Гра «Уміння слухати»

Вправа на відпрацювання безконфліктного стилю реагування на будь-які заперечення: "Тотальне "Так""

Управління «вербальною атакою»: прийоми та техніки;

Ефекти «зависання» у роботі із запереченнями;

Гра "Що стоїть за запереченням".

 

3. Як працюючи з запереченнями виявляти потреби клієнтів:

"Заперечення, що говорять"

Потреби, які стоять за запереченнями

 - Техніка "Якщо…, то…"

 - Техніка "Щось ще?"

 - Техніка "Має щирість"

5-ти кроковий універсальний алгоритм роботи з запереченнями

Прийом "Нога у двері" або шість класичних кроків у роботі з запереченнями

Проведення вправ на відпрацювання технік.


4. Сценарії роботи із запереченнями.

 Заперечення по ціні чи це дорого:

- Техніка «Зведення до дрібниці».

- Робота зі знижкою. Способи обґрунтування ціни.

- Логічний та емоційний способи роботи з запереченнями за ціною

- Як застосовувати метафори

- Посилання на норми та правила

- Техніка "бумеранга"

- Техніка "Зсув у час"

 

Заперечення "Ми вже працюємо з іншою компанією, і нас все влаштовує".

 приклад сценарію для роботи з власником;

 приклад сценарію для роботи з персоналом;

 Набір технік, які дозволяють звернути заперечення клієнта на свою користь.


Заперечення по часу:

 Немає часу на розгляд;

 Я ознайомлюсь і передзвоню;

 Зараз зайнятий;

 Мені треба подумати;

 Запитую ще у ваших конкурентів.

 

Справедливі та маніпулятивні заперечення за якістю:

 Метод експериментального доказу;

 5 кроків у роботі зі справедливими запереченнями;

 Техніка "Факти і лише факти" у роботі з маніпулятивними запереченнями;

 Робота з маніпулятором та скандалістом.

 

Заперечення "Нам це не треба":  

формування потреби у майбутньому;

 «Якщо не для Вас, то для Ваших колег»

 Прийом Що Вам запропонувати?

 Питання для вилову заперечень;

  А якщо клієнт каже "НІ"? (як "Ні" перетворити на "Так")


5. Набір працюючих технік для завершення угоди:

  Виловлення заперечень;

Робота із прихованою програмою;

Трансформація заперечення на рішення;

Техніки роботи із сумнівами клієнта;

Принцип переорієнтації;

Способи обґрунтування ціни на етапі завершення правочину. Робота із знижкою;

 Виведення клієнта з маятника "так-ні" або "ми подумаємо";

 Пробне часткове та повне завершення угоди.


6. Прикладна конфліктологія:

- як спілкуватися із важкими людьми;

- Типологія конфліктерів стратегія взаємодії з кожним типом:

 "Шерманівські танки";  "снайпери";  "підривники"

  - скаржники;  мовчуни;  надпоступливі; вічні песимісти;

-  всезнайки нерішучі або "стопори"

- Пастка відповідальності у спілкуванні із "важким" співрозмовником

- техніки подолання негативних емоцій, що виникають при спілкуванні з «важкими» людьми


Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.


Вартість участі:

2950.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

 


Контакти для замовлення участі в тренінгу:

 

Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"

Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)

E-mail:info@rost.biz.ua

www.rost.biz.ua

Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля