Повернення коштів. Робота з дебіторською заборгованістю



ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ  images (7).jpg

«Повернення коштів. Робота з дебіторською заборгованістю: ефективні комунікативні прийоми роботи з боржниками і техніки емоційної стійкості»

23-24 квітня, 12-13 червня 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)

 Вартість –  2800 грн (діють знижки від 2 учасників)


Однією з найгостріших проблем у будь-якій компанії є проблема повернення боргів. Як правильно працювати з дебіторською заборгованістю і як забрати борги без бою, Ви дізнаєтесь, взявши участь у цьому тренінгу.

Очікувані результати:

- Вміння швидко розпізнавати недобросовісного боржника;

- здатність розмовляти з приводу повернення боргу, зберігаючи власне гарне самопочуття та витрачаючи мінімум часу та емоційних сил;

- готовність поступово посилювати тиск на боржника кожному етапі впливу;

- розуміння, як працювати з клієнтом за схемою, що зменшує ймовірність виникнення заборгованості;

- вміння розпізнавати та нейтралізувати типові відмовки та маніпуляції боржників;

- Розвиток навичок емоційної стійкості. 


Програма тренінгу:


Системна робота щодо недопущення дебіторської заборгованості:

- Психологічні бар'єри під час роботи із заборгованості. Що мотивує боржників та кредиторів

- емоційний настрій на роботу з боржниками; як створити та підтримувати у себе мотивацію на дії з отримання боргу

- Які дії менеджерів провокують боржника не платити

- формування іміджу компанії, якій платять вчасно

- Що провокує виникнення проблемної заборгованості

- основні страхи та сумніви менеджерів, формування професійної позиції при роботі з проблемним боржником

- Що важливо для збереження ділових відносин з клієнтом, вплив на ділові та особисті мотиви

- Що спонукає людей та компанії затримувати платежі, а що – платити вчасно

- активності менеджера на кожному етапі процесу продажу, спрямовані на своєчасне отримання оплати

- Розпізнавання "проблемних" клієнтів на ранніх стадіях роботи

- від якого моменту борг вважати проблемним

- з якого моменту починати тиснути на клієнта

- правильне реагування на оплату, отриману із запізненням та на часткову оплату

- як розпізнати брехню клієнта під час особистої зустрічі та по телефону

- надання клієнту можливості "зберегти обличчя" 


Особливості ділових переговорів щодо повернення заборгованості:

Психологічний тиск на боржника. Мотивація на оплату:

- Методи мотивації дебітора на погашення заборгованості: емоційні та логічні

- Як повернути борг не розриваючи та зміцнюючи відносини з боржником

- Як поступово посилювати тиск на боржника

- Які проміжки між нагадуваннями оптимальні

- Як зробити так, щоб людина захотіла повернути борг, поступове нарощування тиску

- Чого не можна говорити і робити під час роботи з боржником

- Підготовка "програми впливу"

- Умови, за яких працюють різні методи впливу та зберігаються відносини в ситуації тиску


Психологічні прийоми роботи з боржником:

- Побудова розмови з клієнтом із різних позицій

- Переваги та недоліки "дружнього" та "офіційного" стилів спілкування

- Регулювання психологічної дистанції

- Техніка "повторіть будь ласка"

- Метод "зондування"

- Метод "детектор"

- Метод "зондування"

- Прийом "холодний душ"


Як розпізнати та звернути собі на користь типові маніпуляції боржників. Робота з типовими запереченнями та відмовками.

- Як відрізнити відмовки боржників від реальних випадковостей

- Що насправді означає фраза "Немає грошей" і з якого моменту починати тиск на клієнта

- Правила роботи з типовими запереченнями/відмовками – розпізнавання та протидія

- способи мовного впливу на співрозмовника

- Методи збереження безконфліктного та асертивного стилю комунікації у процесі "прийняття заперечень":

- Техніка "Тотальне ТАК" або як звернути заперечення клієнта на свою користь

- Техніка підготовленого питання

- Техніка нівелювання заперечень пов'язаних із "маніпулюванням фактами"

- Техніка прийняття заперечення з позиції "спостерігача"

- Відновлення сенсу слів 


Робота з "постсиндромом стресостійкості":

- Механізми стресу та професійного вигоряння

- Позитивний та негативний стрес

- Шкала емоційних тонів (хронічний, соціальний, гострий тони)

- Методи та техніки нівелювання наслідків "постсиндром стресостійкості":

- Стрес проти стресу

- релаксація

- Перемикання

- "Корисні" переконання

- емоційна стабілізація. 


АКЦЕНТИ В ПРОЦЕСІ ТРЕНІНГУ:

- тренування необхідним навичкам;

- розвиток комунікативних навичок на всіх етапах взаємодії з клієнтом;

- підвищення самомотивації та самоконтролю в роботі;

- Орієнтація на результат.

  

Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.


Вартість участі:

2800.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

 


Контакти для замовлення участі в тренінгу:

 

Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"

Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)

E-mail:info@rost.biz.ua

www.rost.biz.ua

Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля