Онлайн-тренінг "Побудова системи оплати праці за результатом: КРІ мотивація"
ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ
«Побудова системи оплати праці за результатом: КРІ-мотивація»
5-6 грудня 2023 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)
(діють знижки від 2 учасників)
Як створити та вибудувати в компанії систему оплати праці за результатом, яка з одного боку підвищуватиме прибуток компанії, а з іншого – розмір оплати праці співробітникам? Як збалансувати зростання прибутку та зростання фонду оплати праці? Як зрозуміти багато чи мало платить компанія своїм співробітникам? Як керувати продуктивністю та ефективністю? Як зняти страхи та опір працівників щодо нової системи оплати праці? Як мотивувати людей, яким "достатньо"?
Ці та інші не менш важливі питання розглянемо на тренінгу, який буде корисним для керівників компаній, топ-менеджерів, HR-фахівців та фінансових директорів.
Цей тренінг занурить Вас в особливості побудови системи оплати праці за результатами підрозділів - як утворюючих доход, так і сервісних. Будемо детально розглядати питання, як вимірювати ефективність, продуктивність та штат. Об'єктивно оцінювати завантаження співробітників та заздалегідь планувати набір штату чи перерозподіл функціоналу, не чекаючи професійного вигоряння людей. Коли на цифрах, а не на словах та емоціях оцінювати результати роботи, професіоналізм та результативність співробітників. Розглянемо приклади мотиваційних листів різних посад, співвідношення постійної та змінної частини.
Учасникам тренінгу буде надано матеріал в електронному вигляді із довідниками показників.
Тренери мають практичний досвід впровадження цього інструменту в компаніях зі штатом від 25 до 1500 осіб, у компаніях роздрібних, виробничих, тих що надають послуги, а також мають досвід проведення сесій з розробки KPI та синхронізації KPI між підрозділами.
Програма тренінгу:
Як побудувати систему KPI-мотивації, націлену на зростання прибутку:
Основні причини демотивації працівників
Складові системи KPI-мотивації та основні кроки розробки
За які показники платять бонуси. Яких результатів має досягти кожний керівник – очікування власників/стейкхолдерів;
Формування культури, орієнтованої на результат, а н процес
Які цілі формувати для бізнесу, виходячи зі стадії розвитку компанії
Як розставити пріоритети у бізнесі та управлінні? Як визначити ті 10% критичних факторів успіху (КФУ), що визначають успіх бізнесу?
Розрахунок додаткового прибутку і зони відповідальності. як визначити, хто і за які показники відповідає:
Як побудувати мотивацію, щоб платити із додатково заробленого прибутку, а не збільшувати витрати
Як робота кожного співробітника впливає на прибуток? Схема DuPont для формування цілей підрозділів
Як визначити зони відповідальності за нефінансовими показниками: BSC та процесні показники
Побудова матриці фінансової відповідальності за доходи, витрати, оптимізацію робочого капіталу
Як мінімізувати конфлікти між підрозділами, коли досягнення показників одним відділом заважає досягненню показників іншим. Матриця взаємних зобов'язань
Як впроваджувати KPI, коли є складнощі з визначенням норм
Оформлення документа "Мотиваційна схема співробітника"
Як розрахувати фонд оплати праці і штат для компанії, підрозділу:
Який розмір фонду оплати праці має бути в компанії: 2 основні підходи
Чому оплата праці зростає, а прибутку немає
Бюджет витрат на ФОП та джерела підвищення фонду оплати праці. Як затвердити зростання фонду оплати праці
Розрахунок чисельності та витрат на персонал, статті витрат на персонал
Основи (драйвери) розрахунку преміального фонду. Min Max преміального фонду
Визначення структури постійної та змінної частини керівників та рядових співробітників
Переваги та недоліки "% від продажів, маржі, прибутку". Процентоманія: плюси та мінуси;
Періодичність системи винагород
Приклад розподілу преміального фонду залежно від сезонності продажів
Бонуси за досягнення колективних та особистих KPI. Чи виплачувати індивідуальний бонус, якщо компанія не досягла потрібної мети?
Як виміряти ефективність своїх співробітників за допомогою KPI. 3D оцінка співробітників:
Як розробити показники доходоутворюючих підрозділів
Як розробити показники служб постачання, складу, транспортної логістики
Як розробити показники для виробництва
Як розробити показники бухгалтерії, HR служби, юридичного та ІТ відділів
Як оцінити роботу кожного співробітника
Кількісні, якісні показники, стандарти роботи, проекти
Кількість показників та пріоритети
Як розрізняти найкращих співробітників: методи оцінки результативності
Мотивація "без бюджету":
Як без бюджету збільшувати ефективність людей до 30%
Останні тенденції та нові рішення щодо підвищення ефективності діяльності компанії та співробітників. нова роль HR
Вибір найсильніших: управління талантами… новий підхід до підбору та просування людей у команді: Цінність (Корисність) / Вартість співробітника. Категорії "А++", "А", "В", "С"
Золотий стандарт «ідеального менеджера» та «Ідеального співробітника» у Вашій компанії
Що робити, якщо найкращі йдуть до конкурента? Яку розробити стратегію роботи з персоналом, коли Ви не можете платити зарплату, яку можна порівняти з оплатою праці великих компаній
Як збільшити ПРИБУТОК компанії за рахунок залучення співробітників
Як виміряти рівень залучення
Управління поколіннями "Фактор Y"
Баланс Результативності та рівня Щастя співробітника
Як впроваджувати в компанії ефективну систему мотивації і отримати максимальну віддачу від кожного співробітника:
Дорожня карта впровадження: кроки та терміни;
Хто відповідальний за впровадження
Хто відповідальний за розрахунок показників та складання звітів за показниками;
Хто контролює правильність розрахунку показників
Бізнес-тренери:
Немировський Ігор – керуючий партнер, консультант та бізнес-тренер з досвідом роботи фінансовим директором, керівником одного з найбільших холдингів – лідерів ринку в Україні в сегменті дистрибуції.
- Практичний досвід Топ-посад та управління – понад 15 років.
- Досвід управління у групі компаній зі штатом понад 800 осіб.
- Досвід керівника проектів впровадження ERP-систем із боку Замовника (3 проекти).
- Досвід проектів повної формалізації та побудова системи управління бізнесом великих холдингів.
- Практичний досвід застосування всіх пропонованих інструментів менеджменту (від розробки методології до покрокової реалізації)
Розроблено кейсові програми навчання, які відрізняються багатим практичним матеріалом:
- Розробка та впровадження стратегії на базі ССП
- Системний бізнес: як власнику зробити бізнес - бізнесом
- Абсолютне залучення персоналу: 100% покращення показників руками ваших співробітників
- ВИДАТНИЙ КЕРІВНИК: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками
Автор 3 книг:
"Видатний керівник", "Бюджетування: від стратегії до бюджету", "Система збалансованих показників"
Старожукова Інна – тренер-ПРАКТИК з розробки та впровадження систем управлінського обліку та звітності (в ERP, 1с), бюджетування, оцінки результатів діяльності компанії за ключовими показниками ефективності, а також системи оплати праці за результатом KPI-мотивації.
Ключовий досвід:
три проекти впровадження управлінського обліку в ERP та один з них - найшвидший у світі за оцінками Microsoft;
досвід впровадження у різних галузях: дистрибуція (автозапчастин, продуктів харчування, госптоварів), роздріб, послуги, виробництво;
досвід побудови фінансової служби, розробка функціональних обов'язків від результату кожної ділянки, повна регламентація роботи фінансового відділу;
досвід застосування управлінського обліку як з нуля, так і «доведення до пуття того, що є»;
досвід застосування як у невеликих компаніях, так і у холдингових структурах;
досвід постановки технічних завдань для реалізації управлінського обліку в "1С" як на регістрах, так і на плані рахунків;
досвід реорганізації та розподілу функцій усередині фінансової служби за ведення управлінського обліку, бюджетування у максимально стислий термін та мінімальними ресурсами.
Розроблено кейсові програми навчання, які відрізняються багатим практичним матеріалом:
- Фінанси для керівників та нефінансових менеджерів
- Як запровадити та організувати управлінський облік
- Оплата праці за результатом: KPI-мотивація
- Бюджетування з шаблонами бюджетів та фінансовою моделлю
- Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси та бюджети
Співавтор 3-х книг:
"Видатний керівник"
"Бюджетування: від стратегії до бюджету"
"Система збалансованих показників"
Вартість участі:
3500.00 грн за одного учасника.
Знижки: другий учасник - знижки 5%, третій - 7% , четвертий та наступні - 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів та сертифікати в електронному вигляді.
Регламент:
9:50 - реєстрація
10:00 - Початок
12:00 - 12:15 - перерва
Закінчення 14:00 +
Контакти для замовлення участі в тренінгу:
Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"
Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)
E-mail:info@rost.biz.ua
www.rost.biz.ua