Холодні дзвінки. Результативні продажі по телефону із задоволенням.
ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ
«Холодні дзвінки. Результативні продажі по телефону із задоволенням»
29-30 жовтня, 25-26 листопада 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)
Цілі тренінгу:
- Підвищення результативності "холодних дзвінків";
- Формування "працюючих спічів", які дозволять зробити дзвінки клієнтам ефективнішими;
- Отримання інструментів, які дозволять долати заперечення та опір у процесі продажів по телефону, зберігаючи при цьому позитивний настрій та безконфліктний стиль взаємодії;
- Розвиток комунікативних навичок успішних комунікацій по телефону;
- Підвищення самомотивації менеджера з продажу та посилення "віри" у досягнення запланованих результатів у продажах.
Програма тренінгу:
Блок 1. Розвиток ключових навичок успішних продажів по телефону.
- Вибудовування системної та комплексної роботи з клієнтом
- Вимкнення "-" стереотипів або десять телефонних "огріхів" під час спілкування по телефону
- Техніки уникнення "комунікативних пасток" первинного контакту в процесі спілкування по телефону:
- Ви щось продаєте?
- Що ви пропонуєте?
- З якого питання?
- Надішліть вашу пропозицію по ...!
- З Вами зв'яжуться, якщо нас це зацікавить!
та інші...
- Формування 10 базових навичок продажів по телефону, що забезпечують успіх при встановленні контакту
Практична частина:
- відпрацювання навичок встановлення контакту "зустрічне питання", "підлаштування за емоційним тоном" та інші.
Блок 2. Секрети успішного встановлення контакту з клієнтом по телефону.
- Психотехніки підлаштування при встановленні контакту
- Як привернути увагу та утримувати контакт з потенційним клієнтом по телефону
- Техніки "переступання" через первинні відмови та вихід на зону "згоди"
- Набір технік спрямованих на формування інтересу у клієнта та техніки експрес-презентації:
- "Дзвінок за рекомендацією"
- "Інформаційний привід"
- "Подія у клієнта"
- "Я нічого не хочу Вам продати"
- "Специфічна специфіка"
та інші...
- Прийоми маніпулятивної дії Клієнтів на продавця:
- "Емоційне блокування"
- "Емоційний опір"
- "Тимчасові маніпуляції"
"Маніпуляції насиченого попиту"
"Цінова маніпуляція"
Методи їх діагностики та безконфліктної протидії
- Техніка ведення "Керованого діалогу" з клієнтом
Практична частина:
- Розробка сценарію телефонної розмови з метою встановлення контакту з потенційним клієнтом.
- Відеовправа "Керований діалог" з наступним аналізом та коментарями тренера.
Блок 3. Відпрацювання технік роботи з запереченнями та сумнівами клієнта.
- Класифікація та причини виникнення заперечень та сумнівів клієнтів
- Техніки передбачання та зняття типових заперечень
- Подолання заперечень:
- Нам це нецікаво
- Нас все влаштовує
- Ми працюємо з іншими
- Передзвоніть через півроку
- Нам нічого не треба
- Я подумаю і передзвоню
- Немає грошей
- Ми мали негативний досвід роботи з вашою компанією.
- Це дорого
– Звідки у вас мій номер телефону
- Я сам наберу вас, коли мені буде щось треба
- Ми працюємо лише з компанією «МММ»
і багато інших.
Практична частина:
- Відпрацювання "мовленнєвих шаблонів" з використанням отриманих технік нівелювання заперечень у парах та групах, адаптація під специфіку, рекомендації тренера.
Блок 4. Виявлення потреб та "продаюча" презентація.
- Що насправді купують ваші клієнти?
- Типологія питань
- Позитивна та негативна мотивація. Вплив на клієнта у процесі контакту
- Універсальна техніка опитування з метою виявлення потреб: пропозиція, від якої не можна відмовитися
- Виявлення потреб клієнта та вихід на презентацію продукції/послуг компанії по телефону.
- Презентація на "мові вигод" для клієнта
- Формула презентації. Як подавати рішення клієнту залежно від його "інформаційного типу".
- Алгоритм ХПВ
Практична частина:
- Переведення технічних характеристик у вигоди для кожного конкретного клієнта, вправа "ВИГОДИ, ВИГОДИ, ВИГОДИ".
- Розробка специфічних та альтернативних питань для просування продукції компанії, розвиток навички ставлення питань, Вправа "СПІН".
Блок 5. Призначення зустрічі телефоном.
- Алгоритм призначення зустрічі по телефону. Ключові моменти успішного призначення:
- Альтернативне просування
- Призначення зустрічі через "факс нагору"
- Активне завершення
- Інтонаційне "підштовхування"
- Аргументація важливості зустрічі
Практична частина:
- Вправа "Зустріч від якої не можна відмовитись".
Блок 6. Стратегія "відчинених дверей": завершення контакту та вибудовування довгострокових відносин
- Алгоритми завершення телефонної розмови з клієнтом
- Як вивести клієнта з "маятника так-ні"
- Робота з відмовами
- Як допомогти клієнту прийняти рішення
- Узгодження подальшої програми дії та розставання на позитив
- Ідеологія супроводження.
- Як завершити розмову, якщо клієнт категорично проти зустрічі та співпраці
- Як завершити розмову, якщо клієнт сам хоче зробити наступний крок
- Позитивний настрій та самомотивація до наступного контакту
Практична частина:
- Завершальна відеовправа "Результативний контакт".
- формування "Індивідуального плану розвитку".
Акценти у процесі тренінгу:
- Тренування необхідним навичкам
- Психологічні акценти на різних етапах взаємодії із клієнтом
- Незамінні навички комунікації у продажах
- Реалізація підходу "від теорії до практики"
- Співвідношення теорії та практики: 30% теорія – 70% практика.
Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Вартість участі:
2950.00 грн за одного учасника.
Знижки: другий учасник - знижки 5%, третій - 7% , четвертий та наступні - 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
Контакти для замовлення участі в тренінгу:
Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"
Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)
E-mail:info@rost.biz.ua
www.rost.biz.ua