Холодні дзвінки. Результативні продажі по телефону із задоволенням.


ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ  ыипт.jpg

«Холодні дзвінки. Результативні продажі по телефону із задоволенням»

23-24 квітня, 18-19 червня 2024 р., час навчання 10.00-14.00 (Zoom)

 Вартість – 2700 грн (діють знижки від 2 учасників)


Цілі тренінгу:

- Підвищення результативності "холодних дзвінків";

- Формування "працюючих спічів", які дозволять зробити дзвінки клієнтам ефективнішими;

- Отримання інструментів, які дозволять долати заперечення та опір у процесі продажів по телефону, зберігаючи при цьому позитивний настрій та безконфліктний стиль взаємодії;

- Розвиток комунікативних навичок успішних комунікацій по телефону;

- Підвищення самомотивації менеджера з продажу та посилення "віри" у досягнення запланованих результатів у продажах.

 

Програма тренінгу:

Блок 1. Розвиток ключових навичок успішних продажів по телефону.

- Вибудовування системної та комплексної роботи з клієнтом

- Вимкнення "-" стереотипів або десять телефонних "огріхів" під час спілкування по телефону

- Техніки уникнення "комунікативних пасток" первинного контакту в процесі спілкування по телефону:

- Ви щось продаєте?

- Що ви пропонуєте?

- З якого питання?

- Надішліть вашу пропозицію по ...!

- З Вами зв'яжуться, якщо нас це зацікавить!

та інші...

- Формування 10 базових навичок продажів по телефону, що забезпечують успіх при встановленні контакту

Практична частина:

- відпрацювання навичок встановлення контакту "зустрічне питання", "підлаштування за емоційним тоном" та інші.


Блок 2. Секрети успішного встановлення контакту з клієнтом по телефону.

- Психотехніки підлаштування при встановленні контакту

- Як привернути увагу та утримувати контакт з потенційним клієнтом по телефону

- Техніки "переступання" через первинні відмови та вихід на зону "згоди"

- Набір технік спрямованих на формування інтересу у клієнта та техніки експрес-презентації:

- "Дзвінок за рекомендацією"

- "Інформаційний привід"

- "Подія у клієнта"

- "Я нічого не хочу Вам продати"

- "Специфічна специфіка"

та інші...


- Прийоми маніпулятивної дії Клієнтів на продавця:

- "Емоційне блокування"

- "Емоційний опір"

- "Тимчасові маніпуляції"

"Маніпуляції насиченого попиту"

"Цінова маніпуляція"

Методи їх діагностики та безконфліктної протидії

- Техніка ведення "Керованого діалогу" з клієнтом

Практична частина:

- Розробка сценарію телефонної розмови з метою встановлення контакту з потенційним клієнтом.

- Відеовправа "Керований діалог" з наступним аналізом та коментарями тренера.


Блок 3. Відпрацювання технік роботи з запереченнями та сумнівами клієнта.

- Класифікація та причини виникнення заперечень та сумнівів клієнтів

- Техніки передбачання та зняття типових заперечень

- Подолання заперечень:

- Нам це нецікаво

- Нас все влаштовує

- Ми працюємо з іншими

- Передзвоніть через півроку

- Нам нічого не треба

- Я подумаю і передзвоню

- Немає грошей

- Ми мали негативний досвід роботи з вашою компанією.

- Це дорого

– Звідки у вас мій номер телефону

- Я сам наберу вас, коли мені буде щось треба

- Ми працюємо лише з компанією «МММ»

і багато інших.

Практична частина:

- Відпрацювання "мовленнєвих шаблонів" з використанням отриманих технік нівелювання заперечень у парах та групах, адаптація під специфіку, рекомендації тренера.

 

Блок 4. Виявлення потреб та "продаюча" презентація.

- Що насправді купують ваші клієнти?

- Типологія питань

- Позитивна та негативна мотивація. Вплив на клієнта у процесі контакту

- Універсальна техніка опитування з метою виявлення потреб: пропозиція, від якої не можна відмовитися

- Виявлення потреб клієнта та вихід на презентацію продукції/послуг компанії по телефону.

- Презентація на "мові вигод" для клієнта

- Формула презентації. Як подавати рішення клієнту залежно від його "інформаційного типу".

- Алгоритм ХПВ

Практична частина:

- Переведення технічних характеристик у вигоди для кожного конкретного клієнта, вправа "ВИГОДИ, ВИГОДИ, ВИГОДИ".

- Розробка специфічних та альтернативних питань для просування продукції компанії, розвиток навички ставлення питань, Вправа "СПІН".


Блок 5. Призначення зустрічі телефоном.

- Алгоритм призначення зустрічі по телефону. Ключові моменти успішного призначення:

- Альтернативне просування

- Призначення зустрічі через "факс нагору"

- Активне завершення

- Інтонаційне "підштовхування"

- Аргументація важливості зустрічі

Практична частина:

- Вправа "Зустріч від якої не можна відмовитись".


Блок 6. Стратегія "відчинених дверей": завершення контакту та вибудовування довгострокових відносин

- Алгоритми завершення телефонної розмови з клієнтом

- Як вивести клієнта з "маятника так-ні"

- Робота з відмовами

- Як допомогти клієнту прийняти рішення

- Узгодження подальшої програми дії та розставання на позитив

- Ідеологія супроводження.

- Як завершити розмову, якщо клієнт категорично проти зустрічі та співпраці

- Як завершити розмову, якщо клієнт сам хоче зробити наступний крок

- Позитивний настрій та самомотивація до наступного контакту


Практична частина:

- Завершальна відеовправа "Результативний контакт".

- формування "Індивідуального плану розвитку".


Акценти у процесі тренінгу:

- Тренування необхідним навичкам

- Психологічні акценти на різних етапах взаємодії із клієнтом

- Незамінні навички комунікації у продажах

- Реалізація підходу "від теорії до практики"

- Співвідношення теорії та практики: 30% теорія – 70% практика.


Бізнес-тренер - Дегтярьова Наталія, практик з більш ніж 20-річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.


Вартість участі:

2700.00 грн за одного учасника.

Знижки: другий  учасник - знижки 5%, третій -  7% , четвертий та наступні - 10%

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

 


Контакти для замовлення участі в тренінгу:

 

Добровольська Олена, керівник агентства "Технології зростання"

Тел.: 050 445 37 04 (вотс ап, телеграм); 067 504 37 67 (вайбер)

E-mail:info@rost.biz.ua

www.rost.biz.ua

Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля