Тренинг Основы продаж и общения с клиентами - магазин у дома

 Корпоративний тренінг 

«Основи продажів та спілкування з клієнтами у магазині "формат біля дому"»

 

Цільова аудиторія:

 Продавці, консультанти - ті, хто працює з роздрібним клієнтом, які постійно або вперше заходять до магазину 

 

Задачі навчання:

 - підвищити рівень продажів та рівень спілкування з клієнтами

 

Програма тренігу:

1. Блок №1. Психологія споживача

• Психологія споживача
• Механізм та мотиви покупки
• Імпульсивна покупка
• Довіра
• Стандарти зовнішнього вигляду та вимоги до продавця
 
2. Блок №2. Викладка товару

• Стандарти викладки (по кожному з відділів)
• Методи та прийоми, що підвищують продажі (по кожному з відділів)
• Асортимент товарів
• Товарна група
• Демонстрація товару
• Місце продажу
• Рівень очей
• Прикасова зона

Практикум:

• Робота продавців з контрольними листами викладки у торговій залі
• Тест

3. Блок №3. Знання продукту

• Харктеристики
• Переваги
• Вигоди
• Порівняння продуктів
• «Смачна презентація»
• Дегустація
• Правила збереження продуктів на полицях – основні точки контролю (ротація, fifo, стандарти якості)

Практикум:

• Робота продавців з контрольними листами підготовки відділу до роботи
• Вправа «Смачна презентація»

4. Блок №4. Навики продажу

• Ініціатива продавця
• Критерії вибору
• Робота з запереченнями
• Правило додаткової пропозиції

Практикум:
• Вправа «Робота з запереченнями»
• Відпрацювання типових складних ситуацій в роботі продавця


5. Блок №5. Навики обслуговування

• Привітання, задача першого контакту
• Основні кроки обслуговування та ключові завдання кожного кроку
• Типи покупців та особливості роботи з кожним із них
• Робота з «холодними», «теплими», «гарячими» типами відвідувачами
• 8 типових «проколів» у обслуговуванні

Практикум:
• Перегляд та аналіз відео матеріалу про обслуговування
• Вправа «типи покупців»

По завершенню навчання замовник отримає у користування:
• Стандарти роботи з покупцями: обслуговування та продажу
• Контрольні листи
• Роздатковий матеріал для учасників
+ консультація з питань замовлення продукції та стимулювання торгового персоналу.


Супровід учасників після завершення навчання:

1. Доступність тренера в режимі e-mail та телефонному режимі (час за домовленістю)
2. За взаємною згодою можливе продовження навчання за іншими програмами або за цією ж програмою – поглиблення знань та навичок


Організаційні питання тренінгу:

Тривалість тренінгу – 2 дні   по  6-8 годин  (1 день  - для однієї зміни продавців).
Кількість учасників – бажано не більше ніж 10 осіб в кожній групі
Мова: українська або російська


 

 

Ваши действия?

 

Заказать тренинг, задать вопросы:  info@rost.biz.ua    (044) 221- 85-66; (050) 445-37-04

 

Просмотреть:

все программы для розницы

перечень всех тренингов

Вернуться на главную

Просмотреть график открытых тренингов


Хотите больше информации?

позвоните нам!

 

 

        Позвонить:

(044) 221 85 66

(050) 445 37 04
 (067) 504 37 67

do_re_mi@ukr.net 

info@rost.biz.ua 

 


Обратная связь
Kонтактное лицо*:
Телефон*:
E-mail*:
Сообщение*:
* помечены обязательные поля