Тренинг Основы продаж и общения с клиентами - магазин у дома
Корпоративний тренінг
«Основи продажів та спілкування з клієнтами у магазині "формат біля дому"»
Цільова аудиторія:
Продавці, консультанти - ті, хто працює з роздрібним клієнтом, які постійно або вперше заходять до магазину
Задачі навчання:
- підвищити рівень продажів та рівень спілкування з клієнтами
Програма тренігу:
1. Блок №1. Психологія споживача
• Психологія споживача
• Механізм та мотиви покупки
• Імпульсивна покупка
• Довіра
• Стандарти зовнішнього вигляду та вимоги до продавця
2. Блок №2. Викладка товару
• Стандарти викладки (по кожному з відділів)
• Методи та прийоми, що підвищують продажі (по кожному з відділів)
• Асортимент товарів
• Товарна група
• Демонстрація товару
• Місце продажу
• Рівень очей
• Прикасова зона
Практикум:
• Робота продавців з контрольними листами викладки у торговій залі
• Тест
3. Блок №3. Знання продукту
• Харктеристики
• Переваги
• Вигоди
• Порівняння продуктів
• «Смачна презентація»
• Дегустація
• Правила збереження продуктів на полицях – основні точки контролю (ротація, fifo, стандарти якості)
Практикум:
• Робота продавців з контрольними листами підготовки відділу до роботи
• Вправа «Смачна презентація»
4. Блок №4. Навики продажу
• Ініціатива продавця
• Критерії вибору
• Робота з запереченнями
• Правило додаткової пропозиції
Практикум:
• Вправа «Робота з запереченнями»
• Відпрацювання типових складних ситуацій в роботі продавця
5. Блок №5. Навики обслуговування
• Привітання, задача першого контакту
• Основні кроки обслуговування та ключові завдання кожного кроку
• Типи покупців та особливості роботи з кожним із них
• Робота з «холодними», «теплими», «гарячими» типами відвідувачами
• 8 типових «проколів» у обслуговуванні
Практикум:
• Перегляд та аналіз відео матеріалу про обслуговування
• Вправа «типи покупців»
По завершенню навчання замовник отримає у користування:
• Стандарти роботи з покупцями: обслуговування та продажу
• Контрольні листи
• Роздатковий матеріал для учасників
+ консультація з питань замовлення продукції та стимулювання торгового персоналу.
Супровід учасників після завершення навчання:
1. Доступність тренера в режимі e-mail та телефонному режимі (час за домовленістю)
2. За взаємною згодою можливе продовження навчання за іншими програмами або за цією ж програмою – поглиблення знань та навичок
Організаційні питання тренінгу:
Тривалість тренінгу – 2 дні по 6-8 годин (1 день - для однієї зміни продавців).
Кількість учасників – бажано не більше ніж 10 осіб в кожній групі
Мова: українська або російська
Ваши действия?
Заказать тренинг, задать вопросы: info@rost.biz.ua (044) 221- 85-66; (050) 445-37-04
Просмотреть:
Просмотреть график открытых тренингов
Хотите больше информации?
позвоните нам!
| Позвонить: |
(044) 221 85 66 (050) 445 37 04
| |